loading...
دانلود آهنگ جدید
سمیرا بازدید : 42 سه شنبه 22 مرداد 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام پرواز

Download New Music Ali Yasini – Parvaz

 

320

 

128

متن آهنگ پرواز علی یاسینی

دیدمت از دور خسته بود پاهات تا نگات کردم وای از اون چشمات

گفتی از دست این آدما خستم زخماتو شستم بالتو بستم

حالا میبینم توی دیوونه فکر پروازی دور از این خونه

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

چرا انقد گرفتار توام نمیدونی نمیدونم میگی باید برم اما نمیتونی نمیتونم

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

 

برچسب ها دانلود آهنگ جدید ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 1,010
  • بازدید کلی : 7,638
  • کدهای اختصاصی